Usługi informatyczne
Gdynia, Gdańsk, Sopot, Rumia, Reda, Pruszcz Gd., Tczew oraz województwo Pomorskie
Umożliwiamy pracę zdalną, sprawną komunikację, wymianę danych oraz dostęp do aplikacji z komputerów służbowych i prywatnych w zgodzie z RODO.
OBSŁUGA INFORMATYCZNA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNIEJ WIELKOŚCI FIRM
czyli obsługa dopasowana do Twojego biznesu
Poza standardowym zakresem usług, możesz swobodnie dopasować naszą współpracę do swoich potrzeb i wymogów.
Pozbądź się problemów
kompleksowa obsługa
obsługa pracy zdalnej dla pracowników
umowa na czas nieokreślony
2-miesięczny okres wypowiedzenia
stała wysokośc opłat
koszty dopasowane do skali biznesu
partnerska współpraca
CO ZYSKUJESZ NA WSPÓŁPRACY Z NAMI?
działamy tak, aby każda strona była w pełni zadowolona
Wierzymy, że uczciwe i otwarte podejście do współpracy jest kluczem do sukcesu dal nas i naszych klientów.

Krótki czas reakcji
ustalamy czas reakcji do Twoich potrzeb
W zależności od Twoich potrzeb i preferencji, możemy ustalić określony czas reakcji na zgłoszenie problemu.
Od 8 godzin aż do 30 minut – jeśli Twoja firma potrzebuje natychmiastowej reakcji, możemy Ci ją zagwarantować.

BRAK ROZLICZANIA GODZINOWEGO
stałe koszty bez zaskoczeń
Bazując na naszym doświadczeniu określamy, jaką ilość czasu potrzebujemy średnio w miesiącu na obsługę Twojej firmy. Rozliczamy się zadaniowo, nie godzinowo.
Comiesięczna faktura zawsze jest taka sama.

KRÓTKI OKRES ROZWIAZANIA UMOWY
swoboda i elastyczność
Zawsze wiążemy się umowami na czas nieokreślony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
Wierzymy, że zaspokoimy Twoje potrzeby, a jeśli nie będziesz zadowolony – nie będziemy Ci utrudniać życia.
JAKI JEST PODSTAWOWY ZAKRES USŁUG?
w zależności od branży, zakres usług jest różny, ale podstawowy pakiet jest zawsze ten sam.
Wierzymy, że uczciwe i otwarte podejście do współpracy jest kluczem do sukcesu dal nas i naszych klientów.
- Dedykowany opiekun – zawsze kontaktujesz się z tą samą osobą –
- Pomoc telefoniczna i zdalna –
- Wizyta serwisanta w razie potrzeby –
- Działania inwazyjne poza godzinami pracy firmy –
- Organizacja kopii zapasowych lokalnie –
- Regularne przeglądy i konserwacja sprzętu –
- Bieżące aktualizowanie oprogramowania i nadzór licencji –
- Prowadzenie uporządkowanej ewidencji sprzętu, oprogramowania, – zasobów, procesów i uprawnień
- – Monitorowanie stanu infrastruktury 24/7 przez system kontroli
- – Organizacja danych i ich kopii w zgodzie z dyrektywą RODO
- – Sprzęt zastępczy w razie awarii komputera lub drukarki
- – Zakup sprzętu i oprogramowania na dogodnych warunkach
- – Pomoc w zakresie ubezpieczania infrastruktury IT oraz uzyskiwania odszkodowań
- – Czas reakcji na zgłoszenie od 8 do 1 godziny w zależności od potrzeb
- – Serwis i naprawa urządzeń w ramach umowy
- Dedykowany opiekun
- Pomoc telefoniczna i zdalna
- Wizyta serwisanta w razie potrzeby
- Prace inwazyjne poza godzinami pracy firmy
- Organizacja kopii zapasowych lokalnie
- Regularne przeglądy i konserwacja sprzętu
- Aktualizacja oprogramowania i nadzór licencji
- Prowadzenie uporządkowanej ewidencji sprzętu, oprogramowania, zasobów, procesów i uprawnień
- Monitorowanie stanu infrastruktury 24/7
- Organizacja danych i ich kopii w zgodzie z dyrektywą RODO
- Sprzęt zastępczy w razie awarii
- Rabaty na zakup sprzętu i oprogramowania
- Pomoc w zakresie ubezpieczania infrastruktury IT oraz uzyskiwania odszkodowań
- Czas reakcji na zgłoszenie od 8 do 30 minut w zależności od potrzeb
- Serwis i naprawa urządzeń w ramach umowy
ZOPTYMALIZUJ WYDATKI
outsourcing informatyczny zmniejsza stałe koszty utrzmania infrastruktury IT
Poniżej podajemy przykładowe ceny utrzymania maszyn w skali miesiąca w podstawowym zakresie.
komputer / laptop
obsługa miesięczna od- dostęp zdalny do danych i aplikacji na serwerach firmowych
- pomoc zdalna w Twoich godzinach pracy
- instalacja i aktualizacja oprogramowania
- przywrócenie systemu w ciągu godziny
- serwis i naprawa w cenie abonamentu
- kopia zapasowa danych i systemu
serwer
obsługa miesięczna od- zdalny dostęp do danych i aplikacji z komputerów firmoych i prywatnych
- monitoring stanu 24/7
- harmonogram serwisu i aktualizacji
- instalacja i aktualizacja oprogramowania
- kopia zapasowa systemu i danych
- przywrócenie systemu w ciągu godziny
drukarka / urz. wielof.
obsługa miesięczna od- udostępnienie drukarek i skanerów dla pracowników pracujących zdalnie
- pomoc zdalna w Twoich godzinach pracy
- monitoring stanu 24/7
- harmonogram konserwacji sprzętu
- serwis i naprawa w cenie abonamentu
- upusty na zakup tonerów i tuszy
KLIENCI O NAS
Obsługujemy mikro, małe i średnie firmy z obszaru woj. Pomorskiego
Biura rachunkowe, hurtownie, sklepy, biura projektowe, hotele i inne branże.
Spójrz na niektóre opinie!
Chcesz poznać wycenę dla swojej firmy?
Zostaw nam swoje dane kontaktowe – odezwiemy się.
Możemy umówić się na spotkanie i audyt lub omówić potrzeby telefonicznie i mailowo. Po przesłaniu zgłoszenia, odezwiemy się w ciągu paru godzin.